top of page

Doe wat je zegt en zeg niet wat je doet.

Doe wat je zegt en zeg niet wat je doet.


Als directeur verwacht je veel van je medewerkers.


✔ Dat ze hun afspraken nakomen bijvoorbeeld.


✔Of dat ze niet herhaaldelijk steken laten vallen in hun taken en verantwoordelijkheden.


✔ Dat ze met oplossingen komen in plaats van problemen.


En dit moet ook wel, want je moet je medewerkers kunnen vertrouwen om een organisatie te bouwen.


Maar je medewerker verwacht dan ook wat van jou.


📣 Namelijk, dat je doet wat je zegt...


❔ Als jij wilt dat hij of zij gemaakte afspraken nakomt, kom jij ze dan zelf na?


❔ Of als je wilt dat hij of zij niet herhaaldelijk steken laat vallen, draag jij je taken en verantwoordelijkheden naar verwachting?


❔ Wanneer je verwacht dat ze met oplossingen komen, kom jij dan alleen maar met problemen? Of help je ze ook af en toe om met een oplossing te komen?


Door dit te doen, zeg je “ik vertrouw mezelf en ik vertrouw jou”. Het fundament voor succesvolle samenwerkingen en bedrijven.


Wat werkt voor jou om vertrouwen te krijgen met de mensen om je heen?


Cover ebook doorbreek blokkades.png

Doorbreek de blokkades die de groei van jezelf als persoon en

als organisatie in de weg staan

Start met dit e-book om de blokkades binnen jouw bedrijf te ontdekken en doorbreken - de meest effectieve manier voor de ontwikkeling van jezelf en jouw organisatie.

Bedankt voor je interesse! Er is een email met downloadlink naar je verstuurd.

bottom of page